Home | Over ons | Waarom de diëtist | Ketenzorg | Contact |

Penningmeester: Esther de Heer
Bestuursleden: Stijn van der Graaf en Esther de Vries

Over Ons

De vereniging heeft als doel de belangenbehartiging voor diëtisten werkzaam in de eerstelijn in Drenthe en het bevorderen van de kwaliteit van de zorgverlening, alles in de meest ruime zin van het woord. Om een zo goed mogelijke bijdrage te leveren aan een multidisciplinaire en geïntegreerde chronische zorg binnen de eerste lijn werken we nauw samen met de Huisartsenzorg Drenthe. Ketenzorg in Drenthe is geregeld voor Diabetes Mellitus, COPD, en Cardio Vasculair Risico Management (CVRM).

Diëtisten zijn de afgelopen jaren meer en meer gaan werken bij collega-diëtisten, sportscholen en fysiotherapiepraktijken. Ook deze diëtisten willen graag meedraaien binnen de eerstelijns ketenzorg. Vanaf zomer 2014 kunnen alle diëtisten werkzaam in de eerstelijn, zelfstandig of in loondienst, lid worden van de Drentse Diëtisten Vereniging.

Elke aangesloten diëtistenpraktijk heeft een eigen gezicht en/of een eigen aandachtsgebied. Meer informatie over de aangesloten praktijken vindt u op de eigen praktijkwebsites.

______________________________ Vind een diëtist Vergoeding
___________________________________________________________________________________________________